Mijn Sonneveld

Met “Mijn Sonneveld” bieden we u alle relevante informatie binnen handbereik. Via dit inlogportaal heeft u:

  • Inzicht in uw actuele voorraden
  • Inzicht in de status van lopende orders
  • Orderoverzichten (per periode)
  • Detailinformatie op artikelniveau

U kunt direct naar het portaal via de inlogknop in het hoofdmenu.

Orders plaatsen

U kunt nu huisstijl drukwerk en variabele data artikelen (zoals visitekaartjes) volledig geautomatiseerd aanbieden. Het digitale bestand is al bekend bij Sonneveld, deze wordt ter plekke opgemaakt. Of u geeft het direct met een upload bij de plaatsing van de order mee, waarna deze op drukgereedheid wordt gecontroleerd. De variabele opmaakfunctionaliteit biedt onbeperkte toepassingsmogelijkheden.

Voorraad afroepen

Het afroepen van voorraden is volledig geautomatiseerd. Op elke moment heeft u grip op de voorraadhoogtes. U of uw klanten kunnen eenvoudig artikelen afroepen. Wordt het minimumbestelniveau bereikt dan wordt u door middel van een e-mail gevraagd of en wanneer er een drukorder dient te worden geplaatst.

Contact formulier

Wij helpen graag!